30. december 2015

Måneden der gik, december


December har været en utrolig travl måned for mit vedkommende, selvom jeg egentlig ikke har haft nogen forpligtelser. Starten af måneden var utrolig hyggelig med en masse småkagebagning og en smule læsning. Pakker med anmeldelseseksemplarer væltede også ind så det nye år bliver fyldt med nye læseoplevelser!
Jeg er dog overrasket over at jeg ikke har fået læst noget mere! Jeg har haft en hel fri måned men jeg tror ærlig talt at jeg bare har gjort hvad jeg nu har haft lyst til - og det var åbenbart ikke at læse hele tiden!
Min litterære julekalender som jeg fortalte jer om i november blev ikke rigtig til noget! For at være ærlig gik det dårligt allerede fra 1. december af. Jeg har dog stadig fået læst et par bøger og fortællinger fra listen så helt dårligt er det ikke.
Lige i dette sekund er jeg igang med en opsummering af hele 2015 så det kan i se frem til!

I december måned fik jeg læst hele 7 bøger, den sidste skyndte jeg mig at blive færdig med i dag så jeg kan starte på en frisk i det nye år! Jeg er dog gået i gang med en ny lydbog så helt frisk bliver det dog ikke. 
  1. Hvis bare du var min (To All the Boys I've Loved Before, #1) af Jenny Han ★ (anmeldelse)
  2. Dublin (The Dublin Saga, #1) af Edward Rutherfurd ★ (anmeldelse)
  3. Sanddrømmeren (Sanddrømmeren, #1) af Sidsel Katrine Slej  ★  (anmeldelse på vej)
  4. Runemagikeren (Sanddrømmeren, #2) af Sidsel Katrine Slej ★ (anmeldelse kommer)
  5. The Nutcracker af E.T.A. Hoffmann 
  6. Mit hjerte og andre sorte huller af Jasmine Warga ★ (anmeldelse kommer)
  7. Lad ulvene komme af Carol Rifka Brunt ★ (anmeldelse kommer)
Jeg har fået læst en masse af de tilsendte anmeldelseseksemplarer så der er en masse anmeldelser til januar! Allerede nu har jeg hele 4 så det skal nok gå! 

Jeg fik som sagt også læst lidt fra min litterære julekalender;
  1. The Chimes af Charles Dickens 
  2. Miss Muffet's Christmas Party af Samuel McChord Crothers 
  3. Grantræet af H.C. Andersen 
  4. A Country Christmas af Louisa May Alcott 
  5. How the Grinch Stole Christmas af Dr. Seuss ★ (børnebog, genlæsning)
  6. Polar-ekspressen af Chris van Allsburg ★ (børnebog)
I skal alle sammen have et helt fantastisk nytår! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar