18. oktober 2015

Dewey's 24 hour read-a-thon : Memes og læseopdateringer!

Hvert år har jeg lavet et enkelt eller i visse tilfælde to posts i løbet af Dewey's 24 timer lange læsemaraton. Der sker meget i løbet af de 24 timer men at lave 24 individuelle posts er lige i overkanten! Dette post vil indeholde de mange memes som jeg deltager i, i løbet af maratonet - jeg vil muligvis oprette et seperat post til hvor godt jeg klarer mig!


Pre party! 
1) What fine part of the world are you reading from today?
Denmark! 

2) Which book in your stack are you most looking forward to?

Orlando by Virginia Woolf, or maybe Dracula! 

3) Which snack are you most looking forward to?

Cookies! I literally baked some the moment I woke up! 

4) Tell us a little something about yourself!

I'm 18 years old, I can never make up my mind, I love reading and I love read-a-thons!

5) If you participated in the last read-a-thon, what’s one thing you’ll do different today? If this is your first read-a-thon, what are you most looking forward to?

I've participated since October 2013! I have prepared all the snacks ahead of time, I've actually made a great TBR and I'm not going to push myself to read for the entire 24 hours! 


And begin!

13.55 Jeg er så klar til at komme igang! Jeg har mine snacks, bøger, computer og telefon til opdateringer, te samt et tæppe og en striktrøje så jeg kan holde mig varm!
 Min første bog bliver When I Was Me af Hilary Freeman. Jeg er ikke helt sikker på hvad den handler om men den er den korteste af de to bøger jeg har til anmeldelse ;) 

Kun et par minutter endnu og jeg vil bare gerne igang! 





16.16 Tid til at være med i fællesskabet lidt! Mini-challenge for time 2 forvirrede mig lidt til at starte med, men jeg tror jeg er med nu! Den hedder 'cover escape' og jeg ville ønske at jeg kunne rejse til Paris! Altid Paris. 








16.21 Jeg havde lovet mig selv en cookie når jeg havde læst 100 sider af min første bog. Nu da jeg har læst hele 146 sider af When I Was Me har jeg i den grad fortjent en cookie! 

Update: de smager faktisk ret godt! Næste gang med chokolade! 







17.58 Jeg har nu vendt sidste side i min første bog; When I Was Me. Den var okay så /5. Jeg vil nu gå igang med anden og sidste bog jeg har til anmeldelse denne gang! Den lyder yderst interessant og jeg har læst Land af samme forfatter som var ret god! 








19.00 Nå.. Jeg har nu læst 30 sider i Cloud 9 og den kvindelige hovedperson giver mig lyst til at smide bogen tværs gennem rummet.. Så ja, jeg tror vi skifter til Dracula for nu. Så kan jeg læse Cloud 9 en anden gang. 








10.11 Ups. Jeg læste 12 sider i Dracula og så stoppede jeg helt med at læse. Jeg var så anspændt og irriteret efter Cloud 9 og sammen med den 'slump' jeg var i, i forvejen tegnede det ikke godt! Klokken er nu 10 og der er kun nogle timer tilbage af maratonet men jeg er usikker på hvorvidt jeg har tænkt mig at fortsætte. 
Det finder vi ud af klokken 14! 







14.26 Læsemaratonet er nu officielt forbi og jeg har kun formået at læse en enkelt bog.. Jeg er en smule skuffet men jeg har da læst noget! 
Udover denne ene bog læste jeg 30 sider i Cloud 9 og 12 sider i Dracula. At kalde det vellykket er nok forkert.. 

Jeg håber at jeres gik meget bedre og jeg håber i har haft et yderst fantastisk læsemaraton! 

14 kommentarer:

  1. Glæder mig til at følge dig :)

    SvarSlet
  2. Oooo I'm jealous of your fresh cookies! Sounds delicious, and like a perfect readathon snack! Happy reading and enjoy your readathon!

    SvarSlet
    Svar
    1. They are! It's much nicer to eat one big cookie than a couple of small biscuits! Thanks and you too!

      Slet
  3. Jeg glæder mig til at følge med! Og ÅH COOKIES - kan du ikke lige sende nogle med eksprespost? ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig! Du kunne også få en opskrift - de er utrolig nemme at lave :)

      Slet
    2. Tak for et hyggeligt læsedøgn! :D

      Slet
  4. I hope you are still enjoying the readathon! Happy reading.

    SvarSlet
    Svar
    1. Well, we are almost done and I only took part in the first 6 hours.. I feel a bit bad.

      Slet
  5. Yay for Cookies! Snacks are super important! :D So glad you could join us today! I have read and listened to Dracula, perfect for the season! I hope you're having a great read-a-thon and I'm so glad you could join us today! -- Shaunie Team Dogwood

    SvarSlet
    Svar
    1. They are! But I have enough to snack every minute of the readathon I think.. Oops.
      Just my thought! Classics and horror - you can't go wrong!
      Thanks and happy reading to you!

      Slet
  6. Mmmm cookies!! And it's been so fun visiting so many book bloggers from Denmark today! Hope you're having a great readathon--Dracula is one I hope to get to this month, but probably not today.

    SvarSlet
    Svar
    1. Yeah, we are a bunch! I was for the first 6 hours at least ;)
      Dracula is great but not what I expected. Hope you enjoy it and happy reading!

      Slet
  7. I hope you're still enjoying your readathon :) Happy reading!

    SvarSlet
    Svar
    1. I stopped reading after the first 6 hours :/
      Happy reading to you as well! Hope you're doing much better than me!

      Slet