29. februar 2016

Måneden der gik, februar

LÆST I FEBRUAR
Endnu en måned er ovre og jeg føler, som sædvanlig, at det er gået alt for hurtigt. Jeg læste ikke nær så meget som jeg havde ønsket, og min bedste uge var i hvert fald uge 7 hvor jeg havde vinterferie, men jeg har været syg i noget tid så jeg har da en undskyldning!

Jeg lavede en masse mål og udfordringer til mig selv i starten af året og jeg synes skam stadig at det går godt. Med hensyn til blogging målene har jeg da fortsat med at bruge mit 'til anmeldelse'-spreadsheet som jeg faldt over sidste måned. Jeg har også fortsat brugen af libib.com samt jeg har opdateret mit anmeldelsesarkiv - og jeg har endda givet bloggen en lille makeover!

Med hensyn til de litterære mål går det stadig fint, jeg er et par bøger foran da jeg har læst 9 bøger i denne måned. 3048 sider er ikke dårligt! Specielt ikke da min store samling af Narnia i den grad er en stor bog!
  1. Nineteen Eighty-Four by George Orwell ★.5 
  2. Hidden Bodies (You, #2) af Caroline Kepnes ★.5 
  3. Omega Beginnings Miniseries (Omega Beginnings Miniseries, #1-8) af Lizzy Ford ★ 
  4. 62 dage af Cilla Naumann ★ (anmeldelse)
  5. Jane Eyre af Charlotte Brontë ★.5
  6. Hvor intet bryder vinden af Leonora Christina Skov ★ (anmeldelse)
  7. Historien om A.J. Fikry af Gabrielle Zevin 
  8. The Complete Chronicles of Narnia (The Chronicles of Narnia, #1-7) af C.S. Lewis 
  9. Ildprøven (Vildheks, #1) af Lene Kaaberbøl ★.5
Jeg læste også en enkelt novelle; Den hjælpende hånd af Gillian Flynn og at tage den med i kirken var nok ikke den bedste idé - hvis du har læst den ved du hvad jeg mener. Det var en fin nok novelle men jeg var skuffet, præcis som med Gone Girl. Jeg tror ikke Gillian Flynn er noget for mig. 

Med hensyn til de litterære mål står det fint til;
  • Jeg lyttede ikke til nogen lydbøger men jeg er stadig foran pga. de 4 aflyttede i januar
  • Jeg færdiglæste 3 serier endnu en gang så nu mangler jeg kun at færdiglæse én mere og så har jeg nået mit mål
  • Jeg læste 3 klassikere mod mit mål af 10
  • Jeg læste hele 5 bøger fra mine hylder - som er målet hver eneste måned
  • Jeg købte kun 2 bøger i denne måned! De andre var gaver, bøger som jeg vandt, eller bøger som jeg byttede til gengæld for gamle bøger. 
  • Jeg er klar til marts med mine årlange læsninger; The Happiness Project samt 365 stories. Jeg glæder mig til at fortsætte med begge bøger! 

… all the rest
Jeg blev helt vild med idéen om bullet journals og jeg har nu anskaffet mig to så jeg selv kan prøve! Indtil videre er jeg helt vild med det! Jeg har en til alt litterært og en jeg vil bruge som min kalender. 

Jeg skaffede en masse bøger, men jeg købte som sagt kun to af dem;
VUNDET I GIVEAWAY
KØBT PÅ SAXO.COM
SHOPPETUR MED MOR, BYTTET ELLER GAVE
Jeg håber marts bliver endnu bedre da det er min fødselsdagsmåned! Jeg skal endda til bogklub d. 2,  på min fødselsdag endda! Jeg håber jeres måned har været mindst lige så god som min! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar