24. april 2016

Dewey's 24 hour readathon, april 2016 - en opsummering

BULLET JOURNAL
Før
Der er nu kun 10 minutter tilbage inden det hele starter og jeg glæder mig! Alt er forberedt så jeg bare kan læne mig tilbage og læse!

Efter
Det var også det jeg gjorde! Jeg glemte alt om at lave opdateringer på goodreads, instagram, twitter og her. Jeg glemte endda at tjekke hjemmesiden for sjove udfordringer! 
Planen var at blive oppe i 24 timer - selvom jeg vidste at det ikke ville ske. Jeg gik i seng lidt før midnat og stod op igen kl. 8 og læste videre. 

WRAP UP
Jeg har meget ambivalente følelser omkring læsemaratonet. Jeg gjorde mere ud af det denne gang end nogen af de andre gange, jeg var mere forberedt og jeg havde den bedste læsestak jeg nogensinde har lavet. Det store problem var dog, eller tror jeg var, at jeg har været i en 'reading slump' det meste af april så et læsemaraton var måske ikke den bedste idé. Jeg formåede dog at spise mig igennem en masse snacks - jordbærrene og mine cookies var klart de bedste - og jeg læste 2 bøger og en roman i twitter format som jeg klassificerer som en novelle! Alt i alt blev det til 933 sider og det er jeg tilfreds med! Jeg hørte dog også en halv time til 45 minutters lydbog mens jeg lavede aftensmad!

Jeg havde ikke forventet at jeg ville nå at at læse The Girl from Everywhere færdig da jeg påbegyndte den kl 8 i morges. På trods af forstyrrelser og trætte øjne vendte jeg den sidste side et kvarter inden slutskuddet! Det var klart den bedste bog og nok en af de bedste bøger jeg har læst i år!
Jeg havde forventet at The School for Good and Evil ville blive en ny favorit og det virkede det også til i starten men så vendte det hele og jeg havde utrolig svært ved at læse den færdig. Jeg ved endnu ikke om jeg vil læse serien færdig!
Sort boks var ikke som forventet. Den var hurtig læst, som forventet, men jeg var helt opslugt. Den er skrevet i 2. person, i twitter format og det er en spion-log. For at være ærlig kunne jeg ikke huske hvad den handlede om.. Det var dog en utrolig positiv oplevelse!

Hvordan gik jeres læsemaraton?  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar